Доставка

Працюємо по всій Україні, оформляючи та відправляючи замовлення в найкоротші терміни. Пропонуємо кілька варіантів доставки – самовивіз, кур'єр та пошта, а також всілякі варіанти оплати. Нижче описані умови, вибрати один із запропонованих варіантів можна в процесі оформлення замовлення у відповідній графі. Після реєстрації покупки зв'яжеться з вами наш співробітник, і ви зможете повторно уточнити всі деталі з відправлення замовлення. Якщо у вас виникнуть питання щодо доставки та оплати, ви завжди можете задати їх нашим консультантам по телефону – номери вказані зверху сайту.

Умови доставки замовлення по столиці та Україні

Доставка нашою кур'єрською службою по Києву

  • Доставка здійснюється нашою кур'єрською службою.
  • Доставка працює при замовленні на суму від 500 грн.
  • Якщо сума замовлення входить у проміжок від 500 грн до 3000 грн, базовий тариф доставки по місту становитиме 100 грн. Сума доставки може змінюватися з урахуванням ваги та обсягу замовлення.
  • Покупка на суму від 3000 грн доставляється по місту безкоштовно.

Терміни доставки кур'єром – 1-2 робочі дні. Враховуйте, що при реєстрації замовлення до години дня його буде відправлено наступного або протягом двох-трьох днів.

Всі деталі по доставці та оплаті обговорюються з менеджером, який зв'яжеться з вами після того, як ви оформите покупку. З ним же потрібно буде обумовити підйом важких товарів, якщо він буде потрібний.

Відправка по Україні

Відправляємо замовлення по всій Україні кур'єрськими службами Нова пошта та Укрпошта (доступна відправка як на відділення, так і адресна до дверей покупця ). Оплата відбувається за тарифами перевізника, якщо сума замовлення менша за 5000 грн. Все, що більше, відправляється за наш рахунок, проте безкоштовна доставка не поширюється на важкі, об'ємні замовлення.

Увага! Нова Пошта може зберігати Ваше замовлення не понад 5 днів. Не запізнюйтесь, на п'ятий день Ваше замовлення буде повернуто та розформовано.

В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність до товарного чека перед оплатою у відділенні «Нова пошта».
Перед відправкою весь товар перевіряється та страхується. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії Нова Пошта у присутності співробітника. У разі неповного комплекту або нестачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлено механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова Пошта". Компанія "Нова Пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо вони були заподіяні з її вини.

Доступні способи оплати

Оплата можлива готівкою та за безготівковим розрахунком, у тому числі на картковий рахунок, а також післяплатою. Вибрати відповідний спосіб можна при оформленні замовлення, але перш за все ознайомтеся з інформацією нижче – деякі види оплати передбачають дотримання певних умов.

Розрахунок готівкою

Можливий тільки по Києву, якщо ви скористаєтеся послугою доставки замовлення кур'єром. У такому разі сума оплачується після отримання товару на руки.

Накладений платіж

Доступний тільки при замовленні по Україні. Ви можете скористатись послугою «Нової пошти» - Оплата після отримання товару у відділенні. Опція післяплати доступна тільки при замовленні від 300 грн. Тобто товар, сума до оплати якого менше 300 грн, буде надісланий за передоплатою. Також зазначаємо, що на послугу післяплати поширюється комісія «Нової пошти» - вона оплачується покупцем.

Безготівковий розрахунок

Цей спосіб передоплати передбачає переказ зазначеної за товар суми на рахунок. Реквізити для перекладу повідомить наш оператор після того, як ви оберете цей спосіб при оформленні замовлення. Звертаємо увагу, що всі комісії, які вимагатиме банк за переказ, оплачуються покупцем.

Переклад на карту

Ще один спосіб передоплати – переклад на нашу картку Visa або Mastercard. Номер для оплати ви отримаєте після оформлення замовлення та вибору цієї опції у відповідній графі.

Після зарахування коштів на банківський рахунок або картку ваше замовлення буде відправлено. Ми будемо тримати вас в курсі протягом всього руху вашого замовлення – від його підтвердження нашим менеджером до відправлення вказаним способом.

Обмін та повернення товару

Для повернення або обміну товару на нашому сайті потрібно:

  1. Перевіриться, що з дня покупки минуло не більше 14 днів (дата вказана в гарантійному талоні та касовому чеку) згідно із законом про "Захист прав споживачів";
  2. Зв'яжіться з вашим персональним менеджером і вкажіть причину повернення;
  3. Уточніть, яким чином вам буде зручно здійснити обмін/повернення товару; (оплату за транспортування(повернення) товару продавцю, здійснюється за рахунок покупця)
  4. Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення коштів;

Поверненню не підлягає товар, якщо:

  1. він був у використанні;
  2. відсутня або пошкоджена упаковка товару;
  3. товар має видимі технічні пошкодження;
  4. відсутній чек або гарантійний талон.

Зверніть увагу, що кошти, пов'язані з пересиланням товару та переказом коштів, не відшкодовуються.